czwartek, 9 sierpnia 2007

Kolega się narazie nie odzywa więc ja trochę popiszę. Ostatnio byłam na wyjeździe służbowym. Po powrocie miałam gości, którzy dziś mnie już opuścili. Mam teraz trochę czasu dla siebie, choć jutro przyjeżdża facet, który ostatnio jest mi bliski. Więc póki co na brak rozrywek narzekać nie mogę.
Od kilku dni po główce chodzi mi pewien utwór, który można znaleźć na składance Offensywa 2. Formacja zwie się Nerwowe Wakacje. Jak dla mnie ciekawe brzmienie pośród nowych twarzy na naszym rynku muzycznym, połączenie britpopu z alternatywnym graniem rocka. Tekst na początku wydał się mi nieco banalny, ale potem jakoś tak mi sam wpadł w ucho... Słyszałam go kilkukrotnie w Trójce, ale fragment utworu Ola boi sie spać można znaleźć, o tutaj: http://www.myspace.com/nerwowewakacje

Brak komentarzy: